Συχνές Ερωτήσεις - FAQs

Χρησιμοποιήστε την online φόρμα κρατήσεων και συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες. Όταν κλείνετε μεταφορά από το αεροδρόμιο, λιμάνι, σιδηροδρομικό σταθμό συμπληρώστε τον αριθμό της πτήσης ή του δρομολογίου.  Όταν ολοκληρώσετε την κράτηση θα σας αποσταλεί email επιβεβαίωσης, παρακαλώ ελέγξτε όλα τα στοιχειά της κράτησης.

Στείλτε μας το αίτημα σας στο info@cosytransfers.gr με τη διαδρομή που θέλετε να πραγματοποιήσετε και θα οργανώσουμε μια εξατομικευμένη μεταφορά που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες σας (πολλαπλές στάσεις, πρόσθετη διαμονή κατά τη μεταφορά κ.α.)

Θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης για την κράτησή, καθώς και όλα τα στοιχειά επικοινωνίας μας, σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας (τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης και email).  Ελέγξτε το προσεκτικά και ενημερώστε μας εάν είναι λανθασμένες. Σε περίπτωση που δεν το έχετε λάβει, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (SPAM) γιατί ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να μην ληφθούν λόγω των φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (SPAM).

Εάν δεν είναι ούτε στα spam, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@cosytransfers.gr και θα χαρούμε να σας στείλουμε ξανά το email επιβεβαίωσης. 

Ανεξαρτήτως ηλικίας, κάθε παιδί θεωρείται επιβάτης και γι’ αυτό θα πρέπει να το υπολογίσετε ως επιβάτη κατά την εισαγωγή του αριθμού των επιβατών στην κράτηση.

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των παιδιών σας, γι' αυτό διατίθενται βρεφικά και παιδικά καθίσματα αρκεί να επιλέξετε τον τύπο παιδικού καθίσματος που χρειάζεστε κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κράτησής σας. Δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτό το είδος υπηρεσίας.

Σε περίπτωση που οι βαλίτσες σας υπερβαίνουν τη χωρητικότητα του οχήματος, μπορούμε να κανονίσουμε μεταφορά με άλλο μεγαλύτερο όχημα (αν υπάρχει διαθέσιμο) , με επιπλέον χρέωση. Τη χωρητικότητα αποσκευών των οχημάτων μας μπορείτε να τα δείτε όταν επιλέγετε όχημα στην φόρμα κράτησης. Ο αριθμός των αποσκευών αφορά μεσαίου μεγέθους βαλίτσες. Αν δεν είστε σίγουροι ή έχετε μεγάλες αποσκευές (παιδικό καροτσάκι, αναπηρικό αμαξίδιο κα) , επιλέξτε μεγαλύτερο όχημα  ή επικοινωνήστε μαζί μας στο info@cosytransfers.gr και θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το όχημα που θα καλύπτει τις ανάγκες σας

Ο οδηγός θα σας περιμένει κρατώντας μια πινακίδα που θα αναφέρει το όνομά σας, ώστε να τον αναγνωρίσετε:

Στο Αεροδρόμιο

Στην αίθουσας αφίξεων του αεροδρομίου που βρίσκεται αμέσως μετά την έξοδό σας από την αίθουσα παραλαβής αποσκευών

Στο Λιμάνι

Στην έξοδο του επιβατηγού σταθμού του λιμανιού. 

Στον Σταθμός τρένου

Στην πλατφόρμα άφιξης του τρένου.

Αναχωρήσεις: 

Εάν θα σας παραλάβουμε από ξενοδοχείο, ο οδηγός θα σας συναντήσει στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου.

Εάν μένετε σε κάποιο διαμέρισμα ή βίλα, θα σας περιμένει μπροστά στην είσοδο, την προγραμματισμένη ώρα παραλαβής.

Ο οδηγός θα σας περιμένει κανονικά έως και 60 λεπτά μετά την προσγείωση της πτήσης σας προτού σας καλέσει στον αριθμό του κινητού που έχετε δώσει. Μετά από αυτό το διάστημα και εάν δεν υπάρχει επικοινωνία με τον επιβάτη, ο οδηγός θα φύγει από το αεροδρόμιο. Εάν καθυστερείτε στο τελωνεία, την παραλαβή αποσκευών ή έχετε χάσει κάποια αποσκευή, καλέστε τον αριθμό ανάγκης +306980105080 για να βεβαιωθείτε ότι ο οδηγός σας θα περιμένει.

Μην ανησυχείτε, εάν έχετε συμπληρώσει τον αριθμό της πτήσης σας στη φόρμα κράτησης, παρακολουθούμε πάντα όλες τις εισερχόμενες πτήσεις και ο οδηγός θα σας περιμένει ως την πραγματική άφιξή σας, χωρίς επιπλέον κόστος. Αν συνέβη κάτι  και η άφιξή σας θα καθυστερήσει για περισσότερο από 2 ώρες , θα είμαστε πολύ ευγνώμονες, αν μας ενημερώσετε καλώντας στο +306980105080 ή στέλνοντας email στο info@cosytransfers.gr. Επίσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αν άλλαξε ο αριθμός πτήσης ή άλλα σημαντικά στοιχεία της άφιξής σας.

Άφιξη:  Όταν κάνετε κράτηση ολόκληρου του ταξιδιωτικού γκρουπ σε μία μεταφορά από το αεροδρόμιο, προσθέστε τον αριθμό της τελευταίας πτήσης που προσγειώθηκε κατά την κράτηση. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι η υπόλοιπη παρέα σας που φτάνει πριν θα περιμένει στο σωστό σημείο συνάντησης για την παραλαβή. 

Αναχώρηση:  Όταν κάνετε κράτηση ολόκληρου του ταξιδιωτικού γκρουπ σε μία μεταφορά, θα πρέπει να κάνετε την κράτηση σύμφωνα με την πρώτη πτήση που αναχωρεί από το αεροδρόμιο, ώστε να διασφαλίσουμε ότι όλοι θα φτάνουν στην ώρα τους στο αεροδρόμιο. 

Ποια είναι η πολιτική ακύρωσής σας;

Μπορείτε να ακυρώσετε τις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, οι χρεώσεις θα ισχύουν ως εξής.

Ακύρωση πριν από 48 ώρες από την ώρα παραλαβής - Πλήρης επιστροφή χρημάτων 

Ακυρώσεις μεταξύ 12 και 48 ωρών πριν από την ώρα παραλαβής

Ισχύουν χρεώσεις διαχειριστή 20%.

Ακυρώσεις εντός 12 ωρών για παραλαβή ή μετά

Δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.

Όλες οι ακυρώσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

Πλήρεις οδηγίες για την κράτησή σας μπορείτε να βρείτε στην επιβεβαίωση της κράτησης . Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να επιβεβαιώσετε με τον οδηγό την ώρα παραλαβής σας για το ταξίδι της επιστροφής. Αν πρόκειται να ταξιδέψετε με αεροπλάνο,  βεβαιωθείτε ότι θα ξεκινήσετε εγκαίρως, προτείνουμε να ξεκινήσετε 2 -2,5 ώρες συν την ώρα διάρκειας του ταξιδιού (θα την δείτε όταν επιλέξετε την διαδρομή στη φόρμα κρατήσεων)  για να φτάσετε στο αεροδρόμιο εγκαίρως

Αν και είναι σπάνιο να συμβεί αυτό γιατί παρακολουθούμε την ώρα αφίξεων κάθε πτήσης,   πρέπει να περιμένετε τον οδηγό στην αίθουσα αφίξεων και θα σας παραλάβει το συντομότερο δυνατό. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +306980105080

Σας παρακαλούμε να ενεργοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο αμέσως μόλις φτάσετε στο αεροδρόμιο της θεσσαλονίκης

Το cozy transfers δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια προσωπικών αντικειμένων. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει μαζί σας όλα τα προσωπικά σας αντικείμενα πριν φύγετε από το όχημα. Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι αφήσατε κάτι σε ένα από τα οχήματά μας επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας στον αριθμό έκτακτης ανάγκης +306980105080 και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε. Θα ψάξουμε στο όχημα και εάν το αντικείμενο βρεθεί πράγματι, τότε θα μπορέσουμε να το παραδώσουμε πίσω σε εσάς, ωστόσο, ανάλογα με τις περιστάσεις και την τοποθεσία του πελάτη μας, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση ή μπορούμε να το φυλάξουμε και να παραλάβετε στην αναχώρηση σας.

Μετρητά στον οδηγό μετά την πραγματοποίηση της μεταφοράς.

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα στον οδηγό μετά την πραγματοποίηση της μεταφοράς.

Προπληρωμή μέσω πιστωτικής (σε ασφαλές περιβάλλον τράπεζας) κατά την κράτηση.

Προπληρωμή μέσω Paypal κατά την κράτηση.