Όροι Χρήσης
Παρακαλούμε διαβάστε τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις
προσεκτικά πριν κάνετε την κράτησή σας, καθώς περιέχουν πληροφορίες σχετικά με
τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας.
Η cosytransfer ενεργεί
ως μέσο ανάθεσης υπηρεσιών μεταφοράς μέσω της ιστοσελίδας της www. cosytransfer.gr. Η σύμβαση
για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς γίνεται μεταξύ εσάς και του Μεταφορέα.
Για να ολοκληρώσετε την κράτησή σας θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι αποδέχεστε
τους ακόλουθους όρους, επομένως θα ήταν συνετό να τους έχετε διαβάσει και
κατανοήσει. Σε περίπτωση που δεν κατανοείτε κάποιον όρο, συνιστούμε να
επικοινωνήσετε μαζί μας πριν προχωρήσετε στην κράτηση σας, ώστε να σας
παρέχουμε τις απαραίτητες διευκρινήσεις που χρειάζεστε. Επιπλέον επιβεβαιώνετε
ότι έχετε τη νομική ευχέρεια να αποδεχθείτε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις
στο δικό σας όνομα ή για λογαριασμό των συνεπιβατών σας. Με την ολοκλήρωση της
κράτησής σας έχετε ως υποχρέωση να επιλέξετε τον τρόπο της πληρωμής και να την
τακτοποιήσετε αν αυτό είναι απαραίτητο. Επίσης επιβεβαιώνετε ότι η πιστωτική ή
χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιείτε είναι δική σας και ότι υπάρχουν επαρκή
κεφάλαια ή πιστωτικές διευκολύνσεις για την κάλυψη του κόστους της υπηρεσίας.
Διατηρούμε το δικαίωμα εάν η πληρωμή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί να ακυρώσουμε
την κράτηση και να μην εκτελεστεί η υπηρεσία. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης,
είστε υποχρεωμένοι να ενημερώνετε την cosytransfer και τους συνεπιβάτες σας για κάθε τροποποίηση ή
ακύρωση της κράτησης σας. Αν δεν επιθυμείτε να δεσμευτείτε από τους όρους και
τις προϋποθέσεις της cosytransfer
τότε δυστυχώς δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση μέσω της ιστοσελίδας μας.
Γλώσσες: Η cosytransfer.gr είναι διαθέσιμη στα ελληνικά, αγγλικά. Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι δυνατή μόνο στα ελληνικά και αγγλικά αυτή την στιγμή. Δίνουμε μεγάλη προσοχή στην ποιότητα των μεταφράσεων των διαδικτυακών τόπων καθώς και των όρων και προϋποθέσεων, ωστόσο σε περίπτωση οποιασδήποτε απόκλισης η ελληνική εκδοχή είναι αυτή που υπερισχύει.
1 Υπηρεσίες:
1.1 Η cosytransfers ενεργεί ως μέσο πραγματοποίησης κρατήσεων υπηρεσιών μεταφοράς στο όνομα του Μεταφορέα. Για να πραγματοποιήστε μια κράτηση για την μεταφοράς σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τη σχετική διαδικασία κράτησης στην ιστοσελίδα μας. Οι κρατήσεις πρέπει να πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 8 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά.
1.2 Η cosytransfers διατηρεί
το δικαίωμα να αρνηθεί οποιοδήποτε αίτημα μεταφοράς. Στην περίπτωση αυτή θα
λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να ενημερωθείτε για το γεγονός
αυτό, ενώ θα σας επιστραφεί ολόκληρο το ποσό (σε ευρώ) ή μπορεί να σας
προσφερθεί μία εναλλακτική υπηρεσία. Οι αποδεκτές κρατήσεις επιβεβαιώνονται με
την αποστολή της φόρμας κράτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας δώσατε κατά
τη διαδικασία κράτησης. Όταν λάβετε τη φόρμα της κράτησης, αποτελεί δική σας
ευθύνη να ελέγξετε ότι όλα τα στοιχεία της μεταφοράς που εμφανίζονται είναι
σωστά. Λεπτομέρειες σχετικά με τον Μεταφορέα θα δοθούν μόνο αν η κράτησή σας
έχει γίνει με επιτυχία. Όλες οι υπηρεσίες μεταφοράς που προσφέρονται στην σελίδα
μας, έχουν εγκριθεί από τον Μεταφορέα.
2 Διαδικασία κράτησης και παροχής υπηρεσίας:
2.1 Κατά τη διαδικασία της κράτησης είναι πολύ σημαντικό να ελέγξετε ότι οι
πληροφορίες που παρέχετε είναι ορθές. Σε περίπτωση που κάποια στοιχεία είναι
λάθος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, διότι οι πληροφορίες αυτές
παρέχονται στον Μεταφορέα προκειμένου να επιβεβαιώσει την υπηρεσία μεταφοράς. Ο
Μεταφορέας θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες αυτές για την επιβίβασή σας και τη
μεταφορά σας όσο πιο κοντά στο προορισμό σας είναι δυνατόν, λαμβάνοντας υπόψη
τα χαρακτηριστικά του οχήματος και τις φυσικές συνθήκες πρόσβασης στον
ζητούμενο προορισμό.
2.2 Σε περίπτωση όπου λόγω ειδικών περιστάσεων (π.χ. έργα υποδομής, συνθήκες
κυκλοφορίας κλπ.) η άμεση επιβίβαση/αποβίβαση σας δεν είναι εφικτή, το όχημα θα
σταθμεύσει στο πλησιέστερο σημείο εφικτής επιβίβασης/αποβίβασης. Ακόμη, αν ο
πιο σύντομος και βολικός δρόμος είναι κλειστός λόγω ατυχήματος, καιρικών
συνθηκών κτλ., και ο Μεταφορέας μετά από απαίτηση του πελάτη ακολουθήσει
διαφορετική, μεγαλύτερη διαδρομή για να φτάσει στον προορισμό του, είναι
πιθανόν να προκύψουν πρόσθετα κόστη.
2.3 Αμέσως μετά από την πληρωμή που γίνεται με επιτυχία, θα λάβετε μια απόδειξη
και επιβεβαίωση της πληρωμής μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η απόδειξη της
πληρωμής δεν αποτελεί επιβεβαίωση της κράτησης σας, αλλά χρησιμεύει για να
επιβεβαιώσει ότι το αίτημά σας είναι υπό επεξεργασία από τον Μεταφορέα. Μόλις ο
Μεταφορέας κάνει αποδεκτή την αίτησή σας, θα σας σταλεί ένα μήνυμα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου με την κράτησή σας ως επιβεβαίωση κράτησης, αυτό θα αποτελέσει την
επίσημη σύμβαση μεταξύ εσάς και του Μεταφορέα. Θα πρέπει να παρουσιάσετε αυτή
τη φόρμα στον οδηγό κατά την έναρξη του ταξιδιού σας. Μόλις πραγματοποιηθεί η
μεταφορά σας, εντός 24 ωρών θα λάβετε και την απόδειξη παροχής υπηρεσιών,
συνημμένη σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
3 Κόστος και τρόποι πληρωμής:
3.1 Οι τιμές για την υπηρεσία μεταφοράς, καθώς και τις διαδικασίες για την
πληρωμή εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας. Η ισχύουσα τιμή κάθε υπηρεσίας είναι
η τιμή που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μας κατά την ημερομηνία και την ώρα της
κράτησης σας. Μόλις η κράτηση σας επιβεβαιωθεί, παραιτείστε από το δικαίωμα σας
να έχετε το κόμιστρο που θα αναγραφεί στο ταξίμετρο κατά την εκτέλεση της
μεταφοράς σας.
3.2 Σε περίπτωση που έχει πραγματοποιηθεί κάποιο λάθος και το κόστος της
υπηρεσίας είναι μεγαλύτερο από αυτό που αναφέρεται στην κράτηση σας, θα
ενημερώνεστε έτσι ώστε, είτε να ακυρωθεί η κράτηση σας (με επιστροφή των
χρημάτων σας), είτε να αναπροσαρμοστεί και να πραγματοποιηθεί στην σωστή τιμή.
3.3 Όσον αφορά τον τρόπο πληρωμής έχετε 4 επιλογές. Μπορείτε να πληρώσετε με a.Μετρητά στον οδηγό μετά την
πραγματοποίηση της μεταφοράς.
b.Πληρωμή με πιστωτική κάρτα στον οδηγό μετά την πραγματοποίηση της μεταφοράς.
c.Προπληρωμή μέσω πιστωτικής (σε ασφαλές περιβάλλον τράπεζας) κατά την κράτηση.
d.Προπληρωμή μέσω Paypal κατά την κράτηση.
Οι κάρτες που
δεχόμαστε ορίζονται στην φόρμα κράτησης της ιστοσελίδας μας. Οι εκδότες των
καρτών μας ενδέχεται να χρεώνουν κάποια έξοδα μεταφοράς τα οποία επωμίζεστε
όταν κάνετε την πληρωμή σας. Όλες οι τιμές που αναφέρονται είναι ανά όχημα και
όχι ανά άτομο.
4 Τροποποιήσεις στην κράτηση σας- Γενικές πληροφορίες:
4.1 Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε κάποια αλλαγή στην κράτησή σας θα πρέπει
να μας ενημερώσετε στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: info@cosytransfers.gr. Η αλλαγή στην κράτηση σας θα
επιβεβαιωθεί εφόσον λάβετε απαντητικό μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου που μας δώσατε. Η αλλαγή θα πρέπει να σταλεί τουλάχιστον 24 ώρες
πριν την μεταφορά σας.
4.2 Σε περίπτωση που η αλλαγή στην κράτηση επιφέρει αύξηση του κόστους(
διαφορετικός προορισμός, μέγεθος οχήματος, κτλ.), θα ενημερωθείτε μέσω
μηνύματος για το επιπλέον κόστος, καθώς και για τον τρόπο πληρωμής του
επιπρόσθετου ποσού. Εάν η τροποποίηση της κράτησης σας επιφέρει μείωση του
συνολικού ποσού, θα σας επιστραφεί η διαφορά.
4.3 Μέχρι δύο
τροποποιήσεις ανά κράτηση επιτρέπονται δωρεάν. Παραπάνω τροποποιήσεις
υπόκεινται σε έξοδα διαχείρισης 10 ευρώ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν
τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας. Σε περίπτωση
που κάνετε αλλαγή της κράτησης σας σε λιγότερο από 24 ώρες από την μεταφορά
σας, δεν εγγυόμαστε ότι η αλλαγή θα εγκριθεί από τον Μεταφορέα. Εφόσον
εγκριθεί, επιβαρύνεστε με πρόσθετο κόστος 10 ευρώ, τα οποία πρέπει να
καταβληθούν πριν την προγραμματισμένη μεταφορά σας.
4.4 Αν το σημείο συνάντησης σας με τον Μεταφορέα είναι το αεροδρόμιο, τότε ο
Μεταφορέας θα παρακολουθεί την ώρα άφιξης του αεροπλάνου σας. Σε περίπτωση που
χάσετε την πτήση σας, αναβληθεί ή αλλάξει ο αριθμός της πτήσης θα πρέπει να μας
ενημερώσετε άμεσα. Κάθε αλλαγή υπόκειται προς αποδοχή από τον Μεταφορέα.
4.5 Όταν το αεροπλάνο σας προσγειωθεί, ο Μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να
περιμένει μέχρι και 60΄στο σημείο συνάντησης που αναφέρεται στη φόρμα της
κράτησης σας. Εάν νομίζετε πως θα καθυστερήσετε παραπάνω από 60΄, θα
πρέπει να ενημερώσετε τον Μεταφορέα. Τέλος στην περίπτωση που περάσουν 60΄και
κανένας από την ομάδα σας δεν έχει εμφανιστεί, ο Μεταφορέας θα προσπαθήσει να
επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του τηλεφωνικού αριθμού που δώσατε κατά την
διαδικασία της κράτησης. Εάν δεν μπορέσει και πάλι να επικοινωνήσει μαζί σας, η
μεταφορά σας ακυρώνεται και τα χρήματα σας δεν επιστρέφονται.
4.6 Σε περίπτωση που το σημείο συνάντησης δεν είναι το αεροδρόμιο, ο Μεταφορέας
είναι υποχρεωμένος να σας περιμένει μέχρι και 30΄στο σημείο συνάντησης. Αν
κανείς από την ομάδα σας δεν εμφανιστεί, ο Μεταφορέας θα προσπαθήσει να
επικοινωνήσει μαζί σας στον τηλεφωνικό αριθμό που δώσατε κατά την κράτησή σας.
Εάν δεν μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί σας, η κράτηση ακυρώνεται και τα χρήματα
σας δεν επιστρέφονται.
4.7 Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν μπορέσει να εντοπίσει τον οδηγό, θα πρέπει
να επικοινωνήσει αμέσως με την cosytransfers. Αν δεν έρθετε σε
επικοινωνία μαζί μας και δεν είμαστε ενήμεροι για το περιστατικό, η μεταφορά
ακυρώνεται και τα χρήματα ΔΕΝ επιστρέφονται.
4.8 Ο Μεταφορέας και η cosytransfers, διατηρούν το δικαίωμα να
αρνηθούν να μεταφέρουν κάθε άτομο που είναι ή φαίνεται να είναι υπό την επήρεια
αλκοόλ ή παράνομων ναρκωτικών ουσιών καθώς και αν η συμπεριφορά του ενέχει
κίνδυνο για τον οδηγό, το όχημα ή τους άλλους επιβάτες. Καμία επιστροφή
χρημάτων δεν θα γίνει δεκτή σε αυτές τις περιπτώσεις.
4.9 Οι επιβάτες δεν επιτρέπεται να καταναλώνουν αλκοόλ, αναψυκτικά και φαγητό
εντός των οχημάτων του Μεταφορέα, ενώ απαγορεύεται και το κάπνισμα. Σε
περίπτωση μη συμμόρφωσης με τους παραπάνω κανονισμούς, ο Μεταφορέας έχει το
δικαίωμα να διακόψει την μεταφορά.
4.10 Όλα τα οχήματα που παρέχονται από τον Μεταφορέα είναι πλήρως
ασφαλισμένα για τη μεταφορά επιβατών και των απαιτήσεων τρίτων, όπως
υποχρεούται από την τοπική νομοθεσία. Οι αποσκευές των επιβατών ωστόσο,
μεταφέρονται αποκλειστικά με δική τους ευθύνη και καμία ευθύνη δεν μπορεί να
γίνει δεκτή για την απώλεια ή ζημιά από την cosytransfers και τον Μεταφορέα. Όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούνται από
τον Μεταφορέα, φέρουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα και δικαιολογητικά σύμφωνα με
την ελληνική νομοθεσία.
5 Ειδικά αιτήματα:
5.1 Αν έχετε οποιαδήποτε ειδικά αιτήματα όπως παιδικά καθίσματα, επιπλέον χώρο
αποσκευών, κλπ., παρακαλούμε ενημερώστε μας κατά την κράτηση σας. Ο Μεταφορέας
θα ενημερωθεί για τα αιτήματά σας, ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα
μπορέσει να τα ικανοποιήσει. cosytransfers δεν
φέρει καμία ευθύνη απέναντί σας σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων σας.
Στην απίθανη περίπτωση που τα αιτήματα σας δεν ικανοποιηθούν θα σας επιστραφεί
το επιπλέον ποσό που πληρώσατε για αυτά.
6 Ακυρώσεις:
Μπορείτε να ακυρώσετε τις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, οι χρεώσεις θα
ισχύουν ως εξής.
Ακύρωση πριν από 48 ώρες από την ώρα παραλαβής - Πλήρης επιστροφή χρημάτων
Ακυρώσεις μεταξύ 12 και 48 ωρών πριν από την ώρα παραλαβής
Ισχύουν χρεώσεις διαχειριστή 20%.
Ακυρώσεις εντός 12 ωρών για παραλαβή ή μετά
Δεν θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων.
Όλες οι ακυρώσεις θα πρέπει να γίνονται μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
7 Η ευθύνη μας:
7.1 Η cosytransfers λειτουργεί
ως μέσο κρατήσεων και εκτέλεση των υπηρεσιών. Οι ευθύνες μας περιορίζονται στη
δημοσίευση πληροφοριών στην ιστοσελίδα μας για τις υπηρεσίες που παρέχει ο
Μεταφορέας καθώς και στην ενημέρωση για τυχόν αλλαγές στους όρους της κράτησής
σας. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ασθένεια, τραυματισμό, θάνατο ή
απώλεια οποιουδήποτε είδους. Αυτό περιλαμβάνει την απώλεια, ζημιά ή κλοπή
οποιονδήποτε αποσκευών ή προσωπικών αντικειμένων που ανήκουν σε σας ή στους συνεπιβάτες
σας. Δεχόμαστε μόνο την ευθύνη για αξιώσεις που προκύπτουν αποκλειστικά και
μόνο ως αποτέλεσμα της δικής μας αμέλειας. Αν βρεθούμε υπεύθυνοι απέναντι
σας για το οποιοδήποτε λόγο, η μέγιστη ευθύνη μας προς εσάς περιορίζεται στο
διπλάσιο του κόστους της κράτησής σας ή το ανάλογο ποσό αν δεν επηρεάζονται
άλλα άτομα από την κράτησης σας.
7.2 Σε περίπτωση που η υπηρεσία που ζητήσατε δεν μπορεί να εκτελεστεί για
λόγους ανωτέρας βίας πέρα από τον έλεγχο της cosytransfers και του Μεταφορέα(π.χ. ατυχήματα, αλλαγή πορείας αεροπλάνου,
ακραίες καιρικές συνθήκες, διαδηλώσεις, αστυνομικές επιχειρήσεις, λανθασμένα
δεδομένα κράτησης, μη ύπαρξη της φόρμας κράτησης και άλλες παρόμοιες
περιστάσεις), τότε δεν δικαιούστε καμία αποζημίωση.
8 Ευθύνες επιβατών:
Ο πελάτης με την πραγματοποίηση της κράτησης δηλώνει ότι:
· είναι στην νόμιμη ηλικία και με πλήρη χρήση των διανοητικών του ικανοτήτων.
· ότι οι πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες που χρησιμοποιεί του ανήκουν και ότι υπάρχουν επαρκή κεφάλαια για να καλυφθεί το κόστος της υπηρεσίας.
· είναι υπεύθυνος να ελέγξει ότι τα δεδομένα της κράτησης είναι σωστά καθώς και να ενημερώσει την cosytransfers για οποιαδήποτε αλλαγή που μπορεί να επηρεάσει την υπηρεσία, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που παρέχονται. Σας συνιστούμε να ελέγχετε πάντα το email σας πριν ταξιδέψετε για να διασφαλιστεί ότι δεν έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές στην κράτησή σας. Όλες οι ειδοποιήσεις από εμάς αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας παρείχατε κατά τη στιγμή της κράτησης.
· γνωρίζει πως είναι ευθύνη του να ταξιδεύει φέροντας τη φόρμα της κράτησης του, όπου αναγράφονται όλες οι οδηγίες για την άφιξη σας, καθώς και σχετικά τηλέφωνα επικοινωνίας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Ούτε εμείς, ούτε ο Μεταφορέας φέρουμε ευθύνη σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η υπηρεσία, λόγω ανυπαρξίας της φόρμας κράτησης.
· είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση ότι η υπηρεσία μεταφοράς πραγματοποιείται σε ημερομηνία και ώρα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της διαδρομής του, ώστε να φτάσει στον προορισμό του εγκαίρως.
9 Πρόβλημα στην μεταφορά σας:
Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με την μεταφορά σας, παρακαλούμε να
ενημερώσετε τον Μεταφορέα ή να μας καλέσετε χρησιμοποιώντας τους αριθμούς που
αναφέρονται στη φόρμα της κράτησης σας και εμείς θα προσπαθήσουμε άμεσα να
ερευνήσουμε το θέμα και να διορθώσουμε το πρόβλημα. Η μη έγκαιρη ενημέρωση μας
θα επηρεάσει την ικανότητα μας να ερευνήσουμε το θέμα καλύτερα καθώς και τα
δικαιώματα σας σύμφωνα με την σύμβαση που έχετε κάνει με τον Μεταφορέα. Έχοντας
αυτό κατά νου, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι όλα τα παράπονα πρέπει να στέλνονται
γραπτώς στο info@ cosytransfers.gr μέχρι και 15 ημέρες
μετά την εκτέλεση της σχετικής διαδρομής.
10 Παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες:
10.1 Κατά την διάρκεια της κράτησης θα πρέπει να μας ενημερώσετε αν ταξιδεύετε
με παιδιά ή με άτομα με ειδικές ανάγκες.
Ανεξαρτήτως ηλικίας, κάθε παιδί θεωρείται επιβάτης και γι’ αυτό θα πρέπει να το
υπολογίσετε ως επιβάτη κατά την εισαγωγή του αριθμού των επιβατών στην κράτηση.
Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των παιδιών σας, γι'
αυτό διατίθενται βρεφικά και παιδικά καθίσματα αρκεί να επιλέξετε τον τύπο
παιδικού καθίσματος που χρειάζεστε κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κράτησής
σας. Δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση για αυτό το είδος υπηρεσίας.
Σε περίπτωση που δεν μας ζητήσετε κάποιο σύστημα ασφαλείας παιδιών, το παιδί
σας θα ταξιδέψει με τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει το όχημα(εφόσον
πρόκειται για ταξί, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή οδηγία 2003/20/ΕC και πάντα στο
πίσω μέρος του οχήματος.
10.2 Άτομα με ειδικές ανάγκες όπως άτομα με αναπηρικά προβλήματα και αναπηρικό
αμαξίδιο θα πρέπει να το αναφέρουν στην κράτηση τους και να διασφαλίζουν ότι το
όχημα που επιλέγουν είναι κατάλληλο για τις ανάγκες τους. Επίσης θα πρέπει να
μπορούν να μπουν μόνοι τους στο όχημα ή με την βοήθεια των συνεπιβατών του.
11 Αποσκευές:
11.1 Πρέπει να ελέγξετε την χωρητικότητα αποσκευών του οχήματος που επιλέξατε
για την μεταφορά σας, ώστε να γνωρίζετε τον αριθμό που μπορείτε να πάρετε μαζί σας. Οποιαδήποτε
υπέρβαση στις αποσκευές θα πρέπει να δηλωθεί κατά την διαδικασία της κράτησης.
Ο πελάτης, είναι υπεύθυνος για τυχόν επιπλέον έξοδα που προκύψουν, σε περίπτωση
που χρειαστούν συμπληρωματικά οχήματα να μεταφέρουν τις επιπλέον-μη δηλωθείσες
αποσκευές.
11.2 Με την αποδοχή αυτών των όρων και προϋποθέσεων, υποχρεούστε ανά πάσα
στιγμή να συμμορφώνεστε με τους τοπικούς νόμους και νομοθεσίες όπου γίνεται η
μεταφορά σας. Κατά συνέπεια, οι αποσκευές σας δεν μπορούν να περιέχουν
οποιαδήποτε αντικείμενα που απαγορεύονται από την τοπική νομοθεσία ή τη
νομοθεσία όπως όπλα, ναρκωτικά κτλ. ή αντικείμενα που μπορούν να βλάψουν
κάποιον τρίτο. Ακόμη δεν μπορείτε να μεταφέρετε κατοικίδια ζώα χωρίς να το
έχετε δηλώσει κατά την διαδικασία κράτησης σας και χωρίς να τα έχετε μαζί σας
στο ειδικό κλουβί μεταφοράς τους. Ακόμη δεν μπορείτε να μεταφέρετε αντικείμενα
υπερβολικού μεγέθους, βάρους και ευαισθησίας. Συνιστούμε επίσης να μην μεταφέρετε
στις αποσκευές σας πολύτιμα ή εύθραυστα αντικείμενα.
11.3 Στην περίπτωση που ταξιδεύετε έχοντας μαζί σας κατοικίδιο ζώο που δεν το
έχετε δηλώσει, ο Μεταφορέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την μεταφορά και τα
χρήματα ΔΕΝ επιστρέφονται.
11.4 Μεταφορά των αποσκευών και άλλων προσωπικών αντικειμένων γίνεται
αποκλειστικά με ευθύνη του πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί η cosytransfers να θεωρηθεί
υπεύθυνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά. Συνιστούμε να συνάψετε ταξιδιωτική
ασφάλιση που καλύπτει οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία.
12 Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας:
Τα εμπορικά σήματα, οι εμπορικές επωνυμίες και άλλα
δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι
ιδιοκτησία της cosytransfers και
προστατεύονται από τα εθνικά και διεθνή δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Όλο
το περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιοριστικά, κειμένων, γραφικών,
λογοτύπων, εικονιδίων, εικόνων, αρχείων ήχου ή βίντεο, λογισμικού) που
χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα της cosytransfers προστατεύεται από τα εθνικά και διεθνή δικαιώματα
πνευματικής ιδιοκτησίας και η οποιαδήποτε χρήση, τροποποίηση ή αναπαραγωγή του
χωρίς τη ρητή έγγραφη συγκατάθεση της cosytransfers απαγορεύεται αυστηρά. Οποιαδήποτε παράνομη χρήση, της
ιστοσελίδας της cosytransfers για
οποιοδήποτε σκοπό, απαγορεύεται αυστηρά.
13 Προσωπικά δεδομένα:
Έχουμε υποχρέωση την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια σας. Όλα τα
προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε από εσάς θα πρέπει να υποβάλλονται σε
επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας. Μπορούμε να παρέχουμε ένα
αντίγραφο της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, κατόπιν αιτήματος ή,
εναλλακτικά, μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλώ σημειώστε ότι
έχουμε τη δυνατότητα να διατηρούμε τα δεδομένα που παρέχετε σε αυτή την
ιστοσελίδα ακόμα κι αν δεν ολοκληρώσετε την εγγραφή / συναλλαγή σας. Τέτοια
στοιχεία επικοινωνίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για να επικοινωνήσουμε
μαζί σας και να ρωτήσουμε γιατί δεν ολοκληρώσατε την εγγραφή / συναλλαγή σας. Η
cosytransfers προσφέρει
την ιστοσελίδα της και κάνει κάθε προσπάθεια για την σωστή λειτουργία και
συντήρηση της. Ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την απουσία τεχνικών
προβλημάτων και λαθών, καθώς και ότι η ιστοσελίδα είναι απαλλαγμένη από ιούς
που μπορούν να επηρεάσουν την λειτουργία της. Σφάλματα που τυχόν εμφανιστούν,
θα διορθωθούν το συντομότερο δυνατόν από την στιγμή που συνειδητοποιήσουμε την
ύπαρξη τους. Σε περίπτωση τέτοιων σφαλμάτων έχουμε την δυνατότητα να ακυρώσουμε
κάποια κράτηση και να επιστρέψουμε τα χρήματα στον πελάτη.